Hostmanship Training
Vandaag getraind, morgen toepasbaar.
Wij trainen teamleiders, managers en medewerkers op communicatieve en commerciële vaardigheden. Daarbij is het dagelijks werk uitgangspunt zodat wij díe vaardigheden trainen die voor u of uw medewerkers direct toepasb
Hostmanship wordt veel gebruikt in de zakelijke dienstverlening en dan met name bij commerciële binnendiensten en servicedesks. Het is net zoals hospitality de kunst om mensen welkom te heten en de aandacht te geven die iedere klant verdient.
Medewerkers en klanten moeten zich direct verbonden kunnen voelen op een positieve manier, ook als de omstandigheden nog niet zo gemakkelijk zijn.
Al onze trainingen worden gegeven met de gedachte: ‘vandaag getraind, morgen in de praktijk kunnen brengen.’ Van cross-selling en acquisitie tot klantvriendelijkheid en omgaan met agressie.
Hostmanship kan iedereen leren, of het nu je supportmedewerker, monteur, receptioniste of accountmanager is.
trainingen en coaching
Contactpersoon
Vera van Kampen, Eigenaar
Copyright OndernemerinWijk.nl
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.